خانوما عاغایون ما اومدیم :)
خانوما عاغایون ما اومدیم :)

 

 

 

هیچوقت آرزوی خوشبختی نکن

 

برای من بی خودتـــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

زندگی همیشه در جریانه

 

ولی مشکل اینه مارو در جریان نمیذاره :)

 

 

 

 

 

 

 

هوا که سرد میشه

 

باید مخاطب خاصتو بغل کنی بری زیر پتو

 

واگرنه هوا که بیکار نیست سرد بشه

 

 

 

 

 

 

 

خودم رو نگرفتم

 

فقط از بعضی از

 

حیوانات فاصله گرفتم

 

 

 

 

 

 

 

وقتی تند تند غر میزنم و بعد سرمو میندازم پایین

 

و بعد که سرمو میارم بالا

 

تو میگی ای جون قیافشو

 

بعد هردو میخندیم

 

اون لحظه س که به خودم میگم

 

خدایا از من نگیرش 

 

 

 

 

 

 

 

خیالت راحت

 

من جز تو حتی به دیوار هم تکیه نمیکنم

 

 

 

 

 

 

 

چاره ای کن تورا کم داشتن

 

کم مشکلی نیست

 

 

 

 

 

 

می ترسم کسی خودت را نه

دوست داشتنت را از من بگیرد

 

 

 

 

 

 

 

 

این حق و بهت نمیدم که خاطرات من و ، دوباره با اون تجربه کنی !
اونا زندگیـه منن لعنتـــی، زندگـــــــــی . . . 
می فهمی؟

 

 

 

 

 

 

 

 

کی میگه گذشته ها گذشته !!!

من هنوز درگیر گذشته ای ام که نگذشته !!!

 

 

 

 

 

 

 


دنیــــایِ مـــــن ،


" مجــــازی " ش هم


غمگــــین بود

 

 

 

 

 

 

 


به خدا به چشم خودم دیدم یکی که معتاد من شده بود

مثل آب خوردن ترکم کرد ....!

 

 

 

 

 

 

 


به من نخند ..

من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم .. باور کن !!!

 

 

 

 

 

 

 


مثل هر شب برای "تـــــــــو" مینویسم !!!


"تـــــــــو" هـــــــــــــم

به نیت هرکه دوست داری بخوان ...!!!

 

 

 

 

 

والا از قــــدیــم می گــفـتـن انســان "جـــایــز الخطـــــاســـت" 

 الان دیـگـه مـاشــــالا بـعـضــــیــــا "دائـــم الـــخــــطــــان"

 

 

 

 

 

 

 


با کسی ازدواج کن که رسم محبت و زندگی رو بدونه ..

و گرنه هرسگی میتونه هم خوابت باشه . . . .!!!

 

 

 

 

 

 

 


بد بیاری مال وقتیه که بــــد بی یــــــاری.. !!

 

 

 

 

 

 

 


خیلی حالش خراب بود از زمین و زمان بریده بود

رفتم تو زندگیش ...

خیلی طول نکشید که حالش خوب شد

تشکر کرد و رفت تو زندگی یکی دیگه . . .

 

 

 

 

 

 

 


پک به سيگار ميزنم . .

اما نمی دانی .. چه ميکشم ...!!!

 

 

 

 

 

 

 


لیاقتت همون گوسفندایی هستند

که شبها میشمردی تاخوابت ببره

 تو رو چه به شب بخیر گفتن های من آخه

 

 

 

 

 

 

 


و اینکه هنوز هم نگرانت می شوم

نگرانم می کند ...!!!

 

 

 

 

 

 

 


به سلامتی خودمون که به خاطر آدمی عرق میخوریم

که داره زیر یکی دیگه عرق میکنه ..!!!

 



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:15 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 431 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<